آخرین اخبار
کد مطلب: 102663
انجام مقدمات فتنه که رهبر انقلاب از آن خبرداده بود
تاریخ انتشار : 1394/06/09
نمایش : 3181
بعد از فتنه 88 و ايجاد خسارت هاي فراوان مادي و معنوي توسط سران فتنه و پياده نظام آنها بر پيکره جمهوري اسلامي و خنثي کردن آن فتنه توسط تدابير حکيمانه مقام معظم رهبري ايشان بعداً فرمودند: فتنه آينده به مراتب بزرگتر و سخت تر از فتنه 88 خواهد بود.
به گزارش سلام لردگان؛ بعد از فتنه 88 و ايجاد خسارت هاي فراوان مادي و معنوي توسط سران فتنه و پياده نظام آنها بر پيکره جمهوري اسلامي و خنثي کردن آن فتنه توسط تدابير حکيمانه مقام معظم رهبري ايشان بعداً فرمودند: فتنه آينده به مراتب بزرگتر و سخت تر از فتنه 88 خواهد بود.

کساني که اخبار و اطلاعات سياسي کشور را رصد مي کنند بهتر مي توانند اين مطلب را درک نمايند .

هدف جناب آقاي رئيس جمهور بعد از حمله ور شدن به شوراي نگهبان و همچنين منتقدين برجام چيست؟

آن چيزي که به نظر مي رسد بعد از توافق هسته اي، حضور دولتمردان غربي در کشور و ايراد حرف هاي عجيب و قريب خود، نوبت به بازگشايي سفارت روباه در ايران رسيد، که وزير خارجه انگليس درميان سکوت همگان اظهار کرد، ايران مواضعش نسبت به اسرائيل اندکي بهتر شد که جا داشت دولت آقاي روحاني عکس العملي سريع خود را در صورت مخالفت با اين حرف اعلام نمايد و اين در حالي بود که سکوت اختيار نمود.

حضرت آقا، در ديدار دولتمردان خطري را گوش زد کرد و فرمودند: نگران حضور آمريکا در منطقه ايم و بايد حواسمان باشد حضور آمريکا موجب تفرقه در ميان ملت ايران نشود. ولي متاسفانه بجاي اينکه رئيس جمهور و دولتمردان اين نصيحت را سر لوحه راه خود قرار دهند در اقداماتي عجيب تمرکز نيروي انقلابي را از موضوع توافق هسته اي برداشته و برروي شوراي نگهبان و انتخابات گذشته که منتقدان چندان توجهي به برجام نکند و با اين کار بتواند از فيلتر مجلس و نهاد هاي مربوطه رد شود.

آن چيزي که بيشتر نگران کننده است، فدا کردن منافع ملي بخاطر اغراض سياسي و حزبي است و بايد يادمان باشد انرژي هسته اي پروژه اي ملي است و مختص به يک جناح و حزب نيست و هر دستاوردي که داشته باشيم به پاي عزت  ملي مي گذاريم و هر شکستي هم بخوريم باز هم به پاي ملت ايران نوشته مي شود .

اميداواريم کساني که به دنبال جدايي و تفرقه هستند به خود آيند و نقش آمريکا وغرب را در اين زمينه خوب بشناسند و با کارهاي خود موجب پيروزي و خوشحالي دشمن را فراهم نکنند.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
محمد
| |
1394/06/10 12:49:02
0
0
غلط املایی نقلابي اغراض
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس